↓ 41%

Elegant Cheeky Blush

Original price was: RM49.00.Current price is: RM29.00.

Out of stock

Bayar Online. Mudah & Selamat

Elegant Cheeky Blusher X Rozyana

elegant cheeky blush x rozyana

TAK LENGKAP SOLEKAN TANPA BLUSHER.

Setuju?Orang perempuan mesti setuju punyalah kan?

Blusher ni ibarat ‘susuk’ luaran tau. Sapu pada tulang pipi terus nampak pipi tinggi.

Warnanya yang kemerah merahan tu buat wajah nampak lebih berseri. Sekali pandang, terus tertarik.Takdalah nampak muka tu tak semengah,kurang bermaya.

Sebab tu Elegant Cheeky Blush ni antara benda wajib dalam handbag orang perempuan. Nak pakai pun senang. Calit calit, dap dap, bland bland.Dah siap..

elegant cheeky blush

Blusher ni ibarat pemanis. Macam rumah dikemas indah, maka gubahan bunga itulah penaik serinya. Begitulah perempuan dalam berhias.

Elegant Cheeky Blush – 3 dalam 1 yang bikin hati cik abang rawan!

  • Calit di pipi, hidung dan dagu.
  • Dap dap di kelopak mata.
  • Oles manja manja pada bibir.

Lepas tu blend je guna sponge yang disertakan. Warnanya yang special tu akan auto buat korang nampak sweet dan menyerlah sangat!

Elegant Cheeky Blush ni datang dengan kemasan matte. So, ia tahan lama, tak berminyak dan sapuannya lebih sekata sebab ada kandungan vitamin E yang baik untuk kulit.

Paling penting, satu Elegant Cheeky Blush – sesuai untuk semua jenis kulit!

elegant cheeky blush

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Elegant Cheeky Blush”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Cart
Scroll to Top
Open chat
Hai
Ada apa-apa yang saya boleh bantu?